وبلاگی برای همه
پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:32 | بازدید : 185 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی -  پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار

بازار موبایل و تبلت در آستانه سال نو رونق گرفته و این دو فناوری مورد استقبال ایرانیها، برای تصاحب بازار با یکدیگر رقابت می کنند؛ به همین دلیل دیگر از رکودی که چند ماه گذشته بازار کالاهای دیجیتال را دربر گرفته بود خبری نیست.

به گزارش مهر، تمایل کاربران ایرانی به خرید انواع گوشی های هوشمند و تبلت روز به روز بیشتر می شود و اغلب خریدارانی که به بازار مراجعه می کنند برای کاربردهای وسیع این کالاها، ترجیح می دهند نزدیک به یک میلیون تومان و حتی بیشتر از آن هزینه کنند و گوشی و یا کامپیوتر هوشمند در اختیار بگیرند.

در این بازار، تمایل خریداران به خرید انواع موبایل و تبلت تفاوت چندانی با هفته های گذشته ندارد و به همین دلیل برخی از مدلها طی 2ماه گذشته همچنان در جدول پرفروش ها جای دارند.

گروه فناوری مهر در بررسی از بازار فناوری به معرفی 5 مدل پرفروش موبایل و 4 مدل پرفروش تبلت پرداخته است.

2 PadFone ایسوس مورد استقبال ایرانیها
در حالی که کمتر از یک ماه از ورود 2 PadFone کمپانی ایسوس به بازار دیجیتال کشور می‌گذرد این محصول توانسته در جدول پرفروش‌ترینهای تلفن هوشمند قرار گیرد.

این گوشی با صفحه نمایش ضدخش 4.7 اینچی و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ دارای پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 است که باعث شده تا کاربران برای بازی و کاربردهای گرافیکی نسبت به خرید این مدل ترغیب شوند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت

 
دوربین عکاسی و فیلمبرداری 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت فیلمبرداری، زوم خودکار، فلش ال‌ای دی، قابلیت تشخیص چهره و پشتیبانی از سیستم عامل آندروید نسخه آیس کریم از جمله امکانات این محصول است.

پدفون 2 ایسوس دارای دوربین دوم 1.2 مگاپیکسلی برای ویدیو کنفرانس، رادیو،‌ مرورگر اینترنتی و خروجی تلویزیون است و از انواع فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند.

این گوشی در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی به ترتیب به قیمت یک میلیون و 160 هزار و یک میلیون و 220 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

باتری این مدل پرفروش ایسوس Li-Ion با توان 2140 میلی آمپری است که در حالت استندبای 32 ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا 16 ساعت کار می‌کند.

اپل طلایی در جدول پرفروش ترین گوشی های بازار
آخرین مدل گوشی کمپانی اپل با نام 5S طلایی که حدود 2 میلیون و 50 هزار تومان قیمت داده می شود برای چندمین ماه متوالی فروش خوبی را در بازار موبایل ایران به خود اختصاص داده است.

این گوشی یک سیم کارته 112 گرم وزن دارد و دارای پردازنده Apple A7 & M7 Motion Chipset 64bit Architecture CPU است.

این مدل از صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) بهره می برد و سایز صفحه نمایش آن 4 اینچ و دارای رزولوشن 1136 × 640 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


این گوشی دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و قابلیت پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 3G - 4G - GPRS و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث است.

دوربین این مدل گوشی اپل 8 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا است.

این گوشی از امکانات نرم افزاری سیستم عامل Apple iOS 7 و نمایش فایلهای PDF و قطب نما بهره می برد.

گلکسی S4 سامسونگ همچنان در جمع پرفروشها
مدل گلکسی S4 را شاید بتوان یکی از موفق ترین مدلهای کمپانی سامسونگ عنوان کرد چرا که در چند ماه اخیر این گوشی همچنان در جمع پرفروش های بازار قرار دارد و کاربران ایرانی تمایل ویژه ای به این گوشی که هم اکنون یک میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد نشان می دهند.

این گوشی یک سیم کارته با وزن 130 گرم دارای پردازنده آن Exynos 5 Octa 5410 Chipset Quad-Core Cortex-A15 and Quad-Core Cortex-A7 CPU's بوده و دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super AMOLED در سایز 4.99 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


گلکسی خوش اقبال سامسونگ دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و حافظه رم 2048 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD است و از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث بهره می برد.

دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی و فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا نیز است.

از جمله امکانات نرم افزاری این گوشی می توان به سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean و پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF اشاره کرد.

این گوشی قطب نما و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی دارد.

وان مینی خوش اقبالی از htc
گوشی موبایل اچ تی سی وان مینی که یک سیم کارته با 122 گرم وزن است در جمع پرفروش های این برند قرار دارد.

این مدل دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 Chipset Dual-Core Krait 300 CPU با صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super LCD 2 در سایز 4.3 اینچ است و از رزولوشن 720 × 1280 با 342 پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


اچ تی سی وان مینی که در بازار یک میلیون و 80 هزارتومان قیمت داده می شود دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و حافظه رم 1024 مگابایت است و از شبکه های ارتباطی 3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای دوربین 4مگاپیکسلی، دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است.

این گوشی فیش 3.5 میلیمتری هدفون دارد و از سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean بهره می برد و قابلیت پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس، نمایش فایلهای PDF را نیز دارد؛ همچنین این مدل دارای رادیو، قطب نما و باتری 1800 میلی آمپر ساعتی است.

استقبال کاربران از گوشی 770 هزار تومانی سونی
در بازار پرفروشهای گوشی موبایل، مدل سونی اکسپریا آکرو اس - Acro S- که حدود 770 هزار تومان قیمت داده می شود فروش خوبی دارد.

این مدل یک سیم کارته با وزن 147 گرم و مقاوم در برابر آب است که از پردازنده Qualcomm MSM8260 Snapdragon Chipset Dual-Core Scorpion CPU با صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع LED-Backlit LCD و صفحه نمایش 4.3 اینچی بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


صفحه نمایش اکرو اس سونی دارای رزولوشن 720 × 1280 با تراکم پیکسلی 342 پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

این مدل از حافظه داخلی 16384 مگابایت، حافظه رم 1024 مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD پشتیبانی می کند و دارای دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است.

سونی اکرو اس از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون است.

از جمله امکانات نرم افزاری این گوشی که دارای باتری 1910 میلی آمپر ساعتی است می توان به سیستم عامل Android 4.0 IceCream Sandwich ، پشتیبانی از جاوا ، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF اشاره کرد.

تبلت فرانسوی در رقابت با تبلتهای کره ای و چینی
در بازار تبلتها، تبلت فرانسوی آرکاس با تقاضای خوبی از سوی کاربران این کالای دیجیتالی روبرو شده است.

این برند ارزان قیمت که حدود نزدیک به یک سال است که وارد بازار ایران شده رقابت خوبی را با مدلها و برندهای مطرح بازار تبلت آغاز کرده است.

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


تبلت فرانسوی آرکاس در سری های مختلف مخصوص کودکان، دانشجویان، گیمرها و family عرضه شده که مدل "فمیلی پد" آن در جمع پرفروشهای بازار قرار دارد و با گارانتی بانیان الکترونیک 770 هزار تومان قیمت داده می شود.

این مدل دارای سایز 13.3 اینچی با دو پردازنده دو هسته ای و پرازنده گرافیکی چهار هسته ای است.

تبلت ارزان قیمت اسمارت تاچ در جمع پرفروش ها
به دلیل استقبال کاربران ایرانی از تبلتهای ارزان قیمت، هم اکنون مدلهای ارزان قیمت بازار تبلت را در اختیار گرفته اند؛ به نحوی که هم اکنون تبلت ارزان قیمت Smart toch 7822 نیز در جمع پرفروش ترین تبلتهای بازار قرار دارد که این مدل با گارانتی مدیا پردازش 579 هزار تومان قیمت داده می شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


این مدل دارای پردازنده چهار هسته‌ای با صفحه نمایش 7.8 اینچی است که از اتصال دو سیمکارت پشتیبانی می کند.

تبلت اسمارت تاچ مدل 7822 دارای دو دوربین و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

آی پد مینی پرفروش دیگری از اپل
به گزارش مهر، در میان تبلتهای بالای یک میلیون تومان، مدل آی پد مینی 4G کمپانی اپل با 16 گیگابایت حافظه داخلی و اتصال به وای فای نیز خوب می فروشد. این مدل که 312 گرم وزن و قطر 7.2 میلی متری دارد دارای پردازنده Apple Dual-core ARM Cortex-A9 Proccessor, Apple A5 Chipset و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX543MP2 است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD - اندازه 7.9 اینچ - 768 × 1024 بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


این مدل یک میلیون تومان قیمت داده می شود و دارای امکاناتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج و microUSB است.

این مدل کمپانی اپل که در مقایسه به مدل جدید تبلت آی پد AIR خوب می فروشد از سیستم عامل Apple iOS iOS 6 و کارکرد باتری حدود 10 ساعت مرورگری اینترنت یا پخش موسیقی و ویدئو برخوردار است.

گلکسی تب 2 سامسونگ خوب می فروشد
تبلت سامسونگ گلاکسی تب 3 با حافظه 16 گیگابایتی نیز فروش خوبی دارد.

این مدل در ابعاد 188 × 111 × 9.9 میلی متر و وزن 306 گرم 975 هزار تومان قیمت دارد و از پردازنده Dual-Core بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


صفحه نمایش تب 3 سامسونگ لمسی از نوع TFT LCD در اندازه 7 اینچ و 600 × 1024 است که دارای تراکم پیکسلی 170ppi پیکسل بر اینچ نیز است.

قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه 3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - بلوتوث - DLNA - GPS - USB و دارا بودن وربین 3.2 مگاپیکسل و وب کم 1.3 مگاپیکسل از جمله ویژگیهای این رایانه جیبی است.

این تبلت از اندروید 4.1 پشتیبانی می کند و دارای کارکرد باتری بین 24 تا 48 ساعت است.

اخبار تکنولوژی - مهر



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:31 | بازدید : 315 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

۶ لپ تاپ حرفه ای با قیمت مناسب
در این مطلب ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای را پیشنهاد می‌کنیم که قیمت آنها در محدوده ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این مدل‌ها از پردازنده Core i7 استفاده می‌کنند اما توجه داشته باشید توان پردازش مدل‌هایی که دارای پردازنده کم مصرف با پسوند U هستند با پردازنده‌های Core i5 قابل مقایسه است.

 

اگر به دنبال یک مدل لپ تاپ حرفه ای هستید می‌توانید لپ‌تاپی با پردازنده Core i7 و تراشه گرافیکی GT740 یا GT750 انتخاب کنید. این مشخصات برای کاربردهای حرفه‌ای مانند نرم‌افزارهای مهندسی و محاسباتی و اجرای بازی‌ها مناسب است. توصیه دیگر اینکه با ورود پردازنده‌های نسل چهارم بهتر است لپ تاپ شما نیز مجهز به مدل‌های خانواده Haswell باشد با این حال پردازنده‌های نسل سوم نیز با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز نرم‌افزارهای پیشرفته از کارایی مناسبی برخوردار هستند.

 

لپ تاپ حرفه ای Lenovo IdeaPad Z510

 

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
لنوو Z510 یکی از پرفروشترین مدل‌های بازار است و از همان بدنه مدل موفق Z500 استفاده می‌کند.این مدل دارای پردازنده‌های نسل چهارم (مدل‌های ۳۷ وات) با چهار هسته پردازشی و ۶ مگابایت کش است. به دلیل استفاده از تراشه گرافیکی جیفورس GT740 قدرت گرافیکی این دستگاه مناسب است. برخی از مدل‌های Z510 دارای ۸ گیگابایت حافظه SSD درونی هستند و کیبورد آنها مجهز به بک‌لایت است.

پردازنده: Core i7 4702MQ
گرافیک: GT 740M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای Acer Aspire V5-573G

 

 لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 

ایسر اسپایر V5 تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن کمتر از ۲۱ میلی‌متر است. در این مدل از پردازنده‌های Core i7 4500U کم مصرف نسل چهارم استفاده شده که در مقایسه با مدل‌های عادی دارای دو هسته پردازشی و ۴ مگابایت کش لایه سوم است. این پردازنده‌ها توان مناسبی برای اجرای فعالیت‌های روزمره دارند ولی برای پردازش‌های سنگین توصیه نمی‌شوند. در مقابل یک کارت گرافیکی قوی به نام GT750‌ می‌تواند توان لازم برای اجرای بازی‌ها را فراهم کند.
پردازنده: Core i7 4500U
گرافیک: GT 750M 2GB
رم: ۸گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای ASUS X450

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
مهمترین تغییر در لپ‌تاپ‌های جدید سری X ایسوس ارتقای پردازنده آنها به مدل‌های Haswell‌ است که بیشترین تاثیر آن را می‌توان در قیمت این مدل‌ها مشاهده کرد. قیمت مدل‌های جدید سری X مانند گذشته رقابتی و ارزان نیست. این مدل از یک پردازنده کم مصرف (۱۵ وات) استفاده می‌کند و بخش گرافیکی آن از یک تراشه جیفورس GT720‌ تشکیل شده است. این مدل حدود ۲٫۱ کیلوگرم وزن دارد.
پردازنده: Core i7 4500U
گرافیک: GT 720M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای HP ProBook 450

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
پروبوک ۴۵۰ یکی از مدل‌های باریک HP ‌است. معمولا در مدل‌های باریک از پردازنده‌های کم مصرف استفاده می‌شود با این حال ProBook 450 از یک پردازنده چهارهسته‌ای i7 3632QM استفاده می‌کند. در این مدل از تراشه‌ گرافیکی HD 8750M شرکت AMD استفاده شده و برای اجرای بازی در سطح جزییات متوسط قابل توصیه است. از دیگر امتیازات این مدل می‌‌توان به طراحی جذاب و بدنه آلومینیومی اشاره کرد.
پردازنده: Core i7 3632QM
گرافیک: HD 8750M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای MSI CX61 2OC

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 

نسل اول مدل‌های سری CX61 تجربه موفقی در بازار داشتند و msi این مدل‌ها را با استفاده از پردازنده‌های i7 4702MQ نسل چهارم به روز کرده است. البته در محصولات جدید این سری برخلاف قبل تاکید کمتری در بخش گرافیکی دیده می‌شود و محتوای تصویری در این مدل توسط یک تراشه GT 720M پردازش می‌شوند. با این حال قدرت پردازنده ۴۷۰۲MQ برای نرم‌افزارهای حرفه‌ای کافی است.
پردازنده: Core i7 4702MQ
گرافیک:GT 720M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای Acer Aspire V3-571G

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
ورود پردازنده‌های نسل چهارم هنوز به معنی حذف مدل‌های قوی نسل سوم نیست در V3-571G نیز از یک مدل حرفه‌ای ۳۶۳۲QM با چهار هسته پردازشی و ۶ مگابایت کش استفاده شده است. پردازش محتوای گرافیکی نیز توسط تراشه GT740 انجام می‌شود که می‌توان برای اجرای بازی‌ها در سطح متوسط روی آن حساب کرد. البته ظاهر این مدل به اندازه مشخصات فنی آن حرفه‌ای نیست و ۲٫۶ کیلوگرم وزن دارد.
پردازنده: Core i7 3632QM
گرافیک: GT 740M 2GB
رم: ۸گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان

منبع:laptopmedia.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:30 | بازدید : 137 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر

پژوهشگران از ساخت یک فناوری منحصر به فرد که توانایی انعطاف پذیری خارق العاده به تبلت‌ها می‌دهد در آینده‌ی نزدیک خبر دادند که می‌تواند تغییر شکل‌هایی منحصر به فرد به تبلت‌ها بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران حوزه‌ی رایانه‌ای در نظر دارند که تکنولوژی Rollup را در وسایل دیجیتالی وارد نمایند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی

 
گفتنی است، دانشمندان در نظر دارند تا با ایجاد نسل جدید ترانزیستو‌ر‌ها، امکان ایجاد ابزار‌های دیجیتالی هوشمندتر به نسبت نمونه‌های امروزی را ایجاد نمایند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی

 
بررسی‌ها نشان می‌دهند با ورود نسل جدید ترانزیستور‌ها، افراد قادر به استفاده از تبلت‌ها، گوشی‌های تلفن همراه هوشمند انعطاف پذیر خواهد بود که حتی می‌توانند آن را به شکل یک مقوا خم و راست نمایند. این فناوری جدید بر اساس ادعای کارشناسان تا چند سال آینده در دسترس خواهد بود و امکان چین خوردن و خم نمودن وسایل دیجیتالی را برای کاربران فراهم خواهد ساخت.

این فناوری نو ظهور که SGT نام گرفته به صورت عمده بر ساخت ترانزیستور‌های فوق هوشمند تمرکز دارد.

طراحان این پروژه ادعا می‌کنند که استفاده از این نسل جدید ترانزیستور که امکان رول کردن وسایل هوشمند مانند روزنامه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، سبب صرفه جویی فراوان در هزینه‌های تولید و نگه داری این وسایل و سهولت جا به جایی و استفاده برای کاربران خواهد شد.

دانشمندان استفاده از فناوری‌های مشتق شده از پلاستیک را برای ساخت تجهیزات این "ترانزیستور‌های مینیاتوری" در آینده بسیار ضروری عنوان کرده‌اند.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:30 | بازدید : 352 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال
اگر تصمیم به خرید دوریین دیجیتال کامپکت با امکانات خوب دارید، شاید این راهنمای خرید به شما کمک کند. ما دوربین های دیجیتال و جمع‌وجوری برایتان انتخاب کرده ایم که امکانات خوب و زیر 500 هزار تومان قیمت دارند.

 

دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710

• حدود قیمت: 295 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710

 
مشخصات کلی 
نوع و اندازه حسگر: Super HAD CCD، 16.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 2 ثانیه
حساسیت نوری  (ISO):

100  تا 25600
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC، SDXC، Pro-HG Duo، Pro Duo و Duo
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 20×55×97 میلی‌متر
وزن: 114 گرم

 

--------------------------------------

دوربین دیجیتال کانن (Canon Ixus 132 IS)

• حدود قیمت: 315 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Canon Ixus 132 IS

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Canon Ixus 132 IS

 

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16.6 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 8 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه
حساسیت نوری  (ISO):

  100 تا 1600


عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال سامسونگ  (Samsung ST89)
• حدود قیمت: 390 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Samsung ST89

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Samsung ST89


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16.8 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/5000 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری  (ISO):

 80 تا 3200


عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 3 اینچ با رزولوشن 460 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 91.94X55.37X18.54  میلی‌متر
وزن: 108 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال سونی  Sony Cybershot DSC-W730
حدود قیمت: 315 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W730

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W730


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: Super HAD CCD، 16.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 8 برابر
سرعت شاتر: بین 1/6000 تا 2 ثانیه

حساسیت نوری  (ISO):
 100 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC، SDXC، Pro-HG Duo، Pro Duo و Duo
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 225.5×52×93 میلی‌متر
وزن: 122 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال کانن Canon Powershot A1400
حدود قیمت: 160 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Canon Powershot A1400

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Canon Powershot A1400

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه


حساسیت نوری  (ISO):

  100 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC و SDXC
باتری: قلمی آلکالاین سایز  AA
اندازه: 30×62×95 میلی‌متر
وزن: 174 گرم


--------------------------------------
دوربین دیجیتال سامسونگ Samsung EX2F

 

دوربین دیجیتال Samsung EX2F

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Samsung EX2F

 
مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CMOS، 12.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت فول اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 3.3 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 12800
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 3 اینچ با فناوری AMOLED
اتصالات: HDMI، USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: باتری یون لیتیومی قابل شارژ
اندازه: 29×62×112 میلی‌متر
وزن: 294 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال کاسیو Casio Exilim EX-ZR15

 

دوربین دیجیتال Casio Exilim EX-ZR15

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Casio Exilim EX-ZR15

 

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CMOS، 16.8 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت فول اچ‌دی و سرعت 30 و 120 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 7 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 12800
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 3 اینچ با فناوری TFT
اتصالات: HDMI، USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 27×59×102 میلی‌متر
وزن: 325 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال Panasonic Lumix DMC-FH6

 

دوربین‌,دوربین عکاسی,دوربین‌ دیجیتال

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Panasonic Lumix DMC-FH6

 

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 14.5 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1600 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 100 تا 6400
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با فناوری TFT و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 96×56×20 میلی‌متر
وزن: 119 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال نیکون Nikon Coolpix L27

 

دوربین دیجیتال Nikon Coolpix L27

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Nikon Coolpix L27


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت MPEG4
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1600 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: قلمی آلکالاین سایز  AA
اندازه: 96.4X59.2X28.9  میلی‌متر
وزن: 161 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix AX550

 

دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix AX550


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت AVI
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1400 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC
باتری: قلمی آلکالاین سایز  AA
اندازه: 93 × 60.2 × 27.8  میلی‌متر
وزن: 168 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix JX550

 

دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix JX550

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix AX550


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت AVI
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1400 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 100 تا 3200
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه: SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 94×56.6×21.3  میلی‌متر
وزن: 113 گرم


منبع :bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:28 | بازدید : 147 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت

 

اخبار تکنولوژی - 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی

تبلت؛ تقریبا هر کاربری سعی کرده یکی از آنها داشته باشد.

اولین قصد برای خرید یک تبلت برای آوردن به خانه می تواند از نوع اپل یا سامسونگ باشد. هر کدام از این دو برند سیستم عامل آی او اس و اندروید را پیشنهاد می دهند اما مایکروسافت با ویندوز 8 از کاربران می خواهد تا بیشتر به فکر خرید یک تبلت ویندوزی باشند تا اپلی و سامسونگی!

آی پد پرفروش ترین تبلت محسوب می شود و در همین حال تبلت های اندرویدی می روند تا در این رقابت تنگاتنگ اپل را جا بگذارند.

بدلایلی که می گوییم خرید تبلت ویندوزی می تواند یک تصمیم معقولانه قلمداد شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


حق انتخاب، اولین دلیل است تا یک کاربر ترغیب به خرید گردد. تقریبا هر سازنده عمده پی سی، تبلت نیز عرضه می کند: اچ پی، لنوو، دل، ایسوس، سونی،ساموسنگ، ایسر و ...

از 8 تا 13 اینچ می تواند یک تبلت ویندوزی باشد. سایز تبلت یک سوی ماجراست و قیمت مصرف کننده نیز تاثیر گذار است تا جایی که با 250 دلار می توانید یک تبلت ارزان ویندوزی بخرید. اخیرا ایسوس مدلی بنام ترانسفورمر بوک T100 را با داک استیشن به قیمت 300 دلار (900 هزار تومان) راهی بازار کرده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


2- پلاگ کردن انواع و اقسام ابزارهای کامپیوتری به تبلت ویندوزی یکی دیگر از دلایل خرید می تواند باشد. هارد درایو، دی وی دی رایتر، مانیتور اسکترنال، تلویزیون، کیبورد و موس در این راستا تعریف می شوند . وقتی ابزار مذکور را به تبلت وصل می کنید، به راحتی جواب می گیرید.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


3- تبلت های ویندوزی در ابتدا خیلی خوب نبودند اما هر روز بهتر از روز قبل شده اند و به سرعت فراگیر شده و نیازهای کاربران را پاسخ داده اند.ویندوز 8.1 به خصوص درخواستهای کاربران را به خوبی جواب داده و تجربه لمسی بودن را به اوج خود رسانده است.

ویژگی های جدید در آپدیت یک ویندوز 8.1 نیز بر مزایای استفاده از تبلت ویندوزی افزوده است. هدف استفاده از تبلت ویندوزی به جای لپ تاپ است و کاربران بیشتر از روز قبل راضی می شوند که با ان تجربه جدید کسب کنند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


4- انجام وظایف دوبل، با تبلت هیبریدی ویندوزی می توانید هم تبلت داشته باشید و هم لپ تاپ و با یک چرخش می توانید نوع نیاز خود را مشخص کرده و برطرف سازید. با تبلت 10 و 12 اینچی در واقع وقتی کیبورد به آن وصل است، در واقع در حال استفاده از یک لپ تاپ هستید.

ویندوز هنگام چرخش تبلت هیبریدی به نرمی سوئیچ می شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


5- وجود آفیس آنهم نسخه کامل آفیس حلال مشکلات یک کارمند در اداره است و با داشتن آفیس کامل روی تبلتی که لپ تاپ می شود، همه چیز به نفع کاربر تبلت ویندوزی می چرخد. وجود نسخه های آفیس روی سایر پلتفورم ها مانند وجود آفیس روی ویندوز به صورت بومی نمی شود و این یک مزیت بزرگ برای دارندگان تبلت ویندوزی است.

از لحاظ هزینه نیز وقتی تبلت ویندوزی یا آفیس می خرید، در سری های جدید البته آفیس از قبل نصب شده وجود دارد، برایتان ارزان تر از آفیس روی آی پد و اندروید با همان کارآیی ها می شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


6- انجام واقعی کارها روی تبلت ویندوزی مزیت دیگری است که باید بدان اشاره کرد. همان طور که قبلا اشاره شد، اغلب کمپانی ها برای ادامه کار به آفیس محتاجند و نمی خواهند هزینه اضافی نیز پرداخت کنند. بنابراین خرید تبلت با سایز بزرگ که آفیس با حداقل قیمت روی آن نصب شده می تواند ایده آل باشد. تبلت های ویندوزی می تواند تمامی درخواستها را هندل کرده و جواب دهد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


7- وجود اپ های متنوع؛ هر چند تعداد اپ ها روی ویندوز استور کمتر از اپ استور و گوگل پلی است، اما فروشگاه ویندوز به سرعت در حال رشد بوده و برنامه ها را می توان در تنوع گسترده تری داشت، ضمن اینکه تبلت با نسخه کامل ویندوز، وسعت عمل بیشتری پیدا می کند و تا زمان عرضه اپ ها، می توانند از نرم افزارهای معمولی ویندوز بهره مند گردند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


8- تمام مرورگرهای وب روی تبلت های ویندوزی کار می کنند با این تفاوت که روی تبلت ویندوزی درست مانند پی سی کار می کنند و تجربه دسکتاپ را روی تبلت می آورند.

9- چند کارگی روی صفحه دسکتاپ یکی دیگر از مزیت های تبلت ویندوزی است. مانند صفحه دسکتاپ ویندوز شما به راحتی به چند برنامه هم زمان دسترسی دارید اما در مورد اپل و اندروید باید مراحلی را بگذرانید تا دسترسی سریع به چند کارگی پیدا کنید. در تبلت ویندوزی دو اپ در یک جا حضور دارند و ویندوز را مطابق با تسک مورد نیازتان می چینید. به هر حال دسترسی به اپ ها در ویندوز روی یک صفحه راحت تر از سایر پلتفورم هاست. (دیدن این مقاله خالی از لطف نیست)

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


10 - کمپانی های می آیند. کمپانی های می روند بویژه در دنیای موبایل این آمدن و رفتن سریع رخ می دهد. نوکیا و پلتفورم های آن، اریکسون و پالم و ... را حتما یادتان هست. اما ویندوز پشت تبلت داستان دیگری دارد که به این آسانی ها نمی رود. در دسترس بودن آنهم در درازمدت می تواند یکی دیگر از مزیتهای خرید تبلت ویندوزی محسوب می شود.

 

اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قاب مافوق صوت سامسونگ برای افراد نابینا
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:27 | بازدید : 115 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,گوشی با  قاب مافوق صوت برای افراد نابینا

 

اخبار تکنولوژی - قاب مافوق صوت سامسونگ برای افراد نابینا

بنا به گفته این شرکت، کاربر تنها باید این گوشی را در دست خود و رو به جلو نگهدارد تا بتواند موانع را تشخیص داده و با آنها برخورد نکند.

شرکت سامسونگ برای کاربران گوشی های Galaxy Core Advanceقاب جدیدی را ارائه کرده است که با استفاده از امواج صوت می تواند افراد با اختلال بینایی را کمک کند.

به گزارش فارس به نقل از اندروید آثاریتی، سامسونگ اعلام کرده است که این قاب برای گوشی های  Galaxy Core Advance تولید شده است و می تواند با ارسال امواج مافوق صوت موانع اطراف را تشخیص دهد.

این قاب گوشی می‌تواند حضور اشیاء و یا افراد را در فاصله حداکثر دو متری تشخیص دهد و با ویبره و یا هشدار صوتی کاربر را از موانع پیش رو آگاه سازد.

بنا به گفته این شرکت، کاربر تنها باید این گوشی را در دست خود و رو به جلو نگهدارد تا بتواند موانع را تشخیص داده و با آنها برخورد نکند.

با این حال بعید بنظر می رسد که این گوشی بتواند کمک مؤثری را در راستای هدایت افراد کم بینا یا نابینا به این کاربران ارائه دهد و آنها را از عصا و یا سگ‌های راهنما بی‌نیاز کند.

اخبار تکنولوژی - فارس



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گجت های به درد بخور در سفر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:27 | بازدید : 152 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

گجت های به درد بخور در سفر
گوشی موتو ایکس آنقدر هوشمند است که شما لازم نیست هیچ دکمه ای را فشار دهید. وقتی سنسور آن تشخیص می دهد در حال رانندگی هستید، اس ام اس و ایمیل های شما را به صورت خودکار با صدای بلند می خواند و پاسخ دادن را با دیکته ی کلام شما آسان می کند.
این یکی از آخرین محصولات تکنولوژیک است که با طراحی اش تجربه مسافران را از جهان تغییر می دهد. ما همچنین با پرده برداری از دوربین هایی که مستقیماً عکس شما را در فیس بوک بارگذاری می کند، لپ تاپ های باریکتر بهترین محصولات مخصوص سفر و تفریح را برای شما گلچین کرده ایم.


بهترین لپ تاپ به طور کلی : مک بوک ایر
Best Overall Laptop: MacBook Air

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
مک بوک ایر، درست مشابه آخرین نسل از مک بوک کلاسیک باریک است که آن را می شناسید و دوستش دارید. اما باتری جدیدترین مک بوک ایر نه ساعت کار می کند. عملکرد آن پیشرفت کرده و سیستم عامل آن جدید است که همراه با نرم افزارهای پیچیده راهیابی و نقشه به علاوه ابزارهای سازماندهی است. با تکنولوژی وای فای آن همیشه به شبکه اینترنت متصل هستید و سریع ترین و قابل اطمینان ترین لپ تاپ را در اختیار دارید.


بهترین دوربین به طور کلی: سامسونگ ان ایکس 300
Best Overall Camera: Samsung NX300

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
با سنسور 20.3 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار ترکیبی  این دوربین بدون آینه می تواند به سرعت و سرشار از جزئیات عکاسی کند. این دوربین قادر است در هر ثانیه 8.6 عکس بگیرد. این دوربین دارای صفحه نمایش با قابلبت جابجایی و مجهز به وای فای برای بارگذاری آسان عکس در فیسبوک و فیلیکر است.


بهترین تبلت به طور کلی: آیپد مینی
Best Overall Tablet: iPad Mini

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
جذاب،سبک و باریک آیپد مینی به طور کلی برنده است. اسپیکرهایش آنقدر قوی هستند که برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی کفایت می کنند. دو اینچ از آیپد پرچمدار کوچکتر است. حمل و نقل آن به عنوان ابزار راهیابی راحت است. اپلیکیشن های بی شماری برای آن موجود است (تا این لحظه 900 هزار تا) و کارهای کمی هست که این ابزار کوچک قدرتمند از پس آنها بر نمی آید.


بهترین هدفون به طور کلی: آدیو تکنیکا با قابلیت حذف نویز
Best Overall Headphone: Audio-Technica ATH-ANC29 QuietPoint Noise-Cancelling Headphones

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این هدفون بهترین انتخاب برای کسی است که می خواهد به حرف های هم صندلی اش در ارتفاع 10 کیلومتری بی توجهی کند. این هدفون عالی تا 87 درصد از صدای محیط را وقتی مود حذف نویز آن فعال است حذف می کند. از این بهتر، دارای باس عالی و صدای شفافی است.

بهترین گوشی به طور کلی: اچ تی سی وان
Best Overall Phone: HTC One

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

رابط کاربری اندروید روان، دسترسی فوری به اخبار و شبکه های اجتماعی را از صحفه اصلی تلفن عرضه می کند. مد عکسی زو اجازه می دهد در حین فیلمبرداری عکس بگیرید. اسپیکرهای ساخته بیت است بهترین و شفاف ترین کیفیت صدا را به شما عرضه می کند.

 

سامسونگ اتیو تب 3
Samsung ATIV TAB 3

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
کوچکتریت تبلتی است که ویندوز 8 روی آن اجرا می شود. تبلت 10.1 به یک نت بوک شبیه است. کیبورد جدا شدنی این تبلت حمل و نقل آن را آسان کرده و تکنولوژی ساید سینک آن به شما اجازه می دهد که از صحفه نمایشگر و کیبرد این تبلت برای تایپ ایمیلهای طولانی استفاده کنید. وبرای وب گردی می توانید آن را به اینترنت موبایل تان متصل کنید.


نیکون کول پیکس ای
Nikon Coolpix A

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

فریب ظاهر کوچکش را که شبیه دوربین های ببین و بگیر است، نخورید. این دوربین از سنسور قدرتمندی بهره می برد که در بسیاری از دوربین های دی اس ال آر استفاده می شود. با استفاده از یک آدپتور می توانید از گوشی هوشمندتان به عنوان کنترل دوربین استفاده کنید و از خودتان به آسانی سلف پرتره بیندازید.


هدفون کریتیو ساند بلستر
Creative Labs Sound Blaster EVO ZxR

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این هدفون بی سیم بلوتوث با تکنولوژی برتر،دارای قابلیت حذف نویز فعال است. این هدفون دارای پردازنده ای است که اجازه می دهد صدا را از طریق تلفن هوشمندتان تنظیم کنید.


موتورولا موتو ایکس
Moto X

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
یکی از هوشمندترین موبایل های موجود در بازار. موتو ایکس دائماً به دستورهای صوتی شما گوش می کند، از تماس گرفتن تا کوک ساعت. وقتی سنسور آن تشخیص می دهد در حال رانندگی هستید، اس ام اس و ایمیل های شما را به صورت خودکار با صدای بلند می خواند و پاسخ دادن را با دیکته ی کلام شما آسان می کند. این تلفن از جستجوی صوتی گوگل بهره می برد. هیچگاه نیاز نیست دکمه ای را روی این دستگاه فشار دهید.

 

تبلت اکسپریا زد سونی
Sony Xperia Tablet Z

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این تبلت شیشه ای با نمایشگر لمسی فول اچ دی زیبا و با دوام است. (شیشه آن از اکثر تبلت ها بیشتر در  برابر خراش مقاوم است) تمامی ورودی های آن عایق است. همچنین ضد آب و ضد گرد و غبار است. بسیار مناسب برای مطالعه در کنار ساحل یا راهیابی در یک روز برفی است.


پنتاکس کی- 50

Pentax K-50

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
مناسب برای سفرهای ماجراجویانه است. جدیدترین دی اس ال آر ضد آب پنتاکس، دارای غربیلک های ارگونومیک برای بسیاری از تنظیمات پیشرفته است (از تنظیم ایزو گرفته تا عمق میدان) می توانید از دو باتری قلمی به عنوان باتری پشتیبان این دوربین استفاده کنید. این دوربین در 120 ترکیب رنگی عرضه می شود.


هدفون بیتس استودیو
Beats by Dre Studio

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این هدفون بیتس که به تازگی طراحی آن اصلاح شده در چهار رنگ جیغ عرضه می شود. این هدفون فراتر از انتظارت ورزشکاران را بر آورده می کند، کیفیت صدای دقیق در حالیکه از شنیدن صدای هایی که نمی خواهید بشنوید جلوگیری می کند. علاوه بر این باتری آن با یو اس بی شارژ می شود و  به شکل موثری بیست ساعت دوام می آورد که برای پرواز از لس آنجلس تا سیدنی کفایت می کند.


بلکبری کیو 10
Beats by Dre Studio

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر


یک نمایشگر لمسی راحت و کیبورد دقیق واقعی می خواهید؟ کیو 10 هر دو را دارد. همچنین یک نرم افزار هوشمند. یک نرم افزار تشخیص دهنده چند زبانه دیکته شما را به سه زبان کنترل می کند و هرگاه لازم باشد به شما پیشنهاد می کند از کوته نوشت استفاده کنید.


گوگل نکسوس 7
Google Nexus 7

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
همراه با نسخه کامل نقشه گوگل که اطلاعات را برای استفاده آفلاین ذخیره می کند، بر اساس مکان خبرها را برای شما گلچین می کند، و گوگل نو مجموعه ویژگی هایی هستند که سفر را برای شما آسان می کند.( تبدیل نرخ ارز، ترجمه، اطلاعات حمل ونقل و پرواز) این دستگاه دستگاه فوق فشرده هفت اینچی بر متعصب ترین وفاداران اپل پیروز می شود حتی اگر قیمت مناسب آن را نادیده بگیریم.


کیبورد- کاور برای آیپد مینی

ZAGGkeys Cover for iPad Mini

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این کیبورد بلوتوثی دارای نور پس زمینه به عنوان کاور آیپد هم استفاده می شود.

 
کنون ویکسیا مینی
Canon Vixia Mini

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

 از یک دسته ورق بازی بزرگتر نیست، این دوربین فیلمبرداری از یک نمایشگر لمسی 2.7 انیچی چرخان بهره می برد که به شما اجازه می دهد در حین فیلمبرداری خودتان ستاره صحنه باشید علاوه بر این، دارای وای فای است تا فورآً بتوانید ویدئوهایتان را در یوتیوب بارگذاری کنید. همچنین این دوربین از قابلیت لنز فیش آی بهره می برد.


اپل آیفون  اس/سی 5
Apple iPhone 5S/C

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر


اندروید و ویندوز فون برنده جایزه های بسیاری برای نوآوری شده اند، اما آخرین به روز رسانی اپل ناامید کننده نیست هم نسخه ارزان 5 سی و هم نسخه برتر 5 اس دوربین هایشان بهبود یافته و باتری آنها تا ده ساعت دوام می آورد. آیفون 5 اس دارای پردازنده جدیدی است که بسیار برای راهیابی هوشمند موثر است.


لپ تاپ پاناسونیک
Panasonic CF-SX2

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

 با وجود اینکه یکی از سبکترین لپ تاپ هاست بالاترین عملکردها را دارد (حدود یک کیلو و چهارصد گرم وزن دارد) پردازنده کور آی 7 اینتل، 16 ساعت دوام باتری، همچنین دی وی دی رایتر که این روزها کمتر در لپ تاپ های سبک استفاده میشود. دارای بدنه ای از منیزیوم است و از هفت رنگ جیغ بهره می برد.


نوکیا لومیا 1020
Nokia Lumia 1020

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

دیگر برای قاب بندی عکس هایتان تقلا نکنید. آخرین نسخه پیشرفته ویندوز فون همراه با دوربین چهل و یک مگاپیکسلی عرضه می شود که از بسیاری از دوربین های ببین و بگیر نرم افزار و کیفیت بهتری دارد حتی در محیط هایی با نور نامناسب.


باتری پشتیبان
Innergie PocketCell Duo

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

 این باتری میتواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند.


لپ تاپ توشیبا کیرابوک
Toshiba Kirabook

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

با این اولترابوک لازم نیست از بین کار یا بازی یکی را انتخاب کنید. روی این دستگاه از قبل نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار ضد سرقت نورتون نصب شده است. نور پس زمینه کیبورد و درگاه یو اس بی این لپ تاپ که حتی در هنگامی خاموشی ابزارهای شما را شارژ می کند دوست داشتنی است. نمایشگر آن بهتر از اچ دی است و از اسپیکرهای هارمن کاردن بهره می برد که برای تماشای فیلم جان می دهد.


دوربین سونی سایبرشات تی ایکس 30
Sony Cyber-Shot TX30

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
با این که بسیاری از دوربین های مقاوم بدنه های زمختی دارند، این دوربین ضد شوک و ضدآب بسیار باریک و معمولی است، که دارای سنسور 18.2 مگاپیکسلی، فیلمبرداری اچ دی و زوم اپتیکال 5 ایکس است.


هدفون بوز 20 آی
Bose QuietComfort 20i

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر


این هدفون ریزه میزه  از خیلی از بهترین مدل ها قدرتمندتر است، نویز محیط را حذف و دیالوگ فیلم ها رابسیار شفاف پخش می کند. این هدفون دارای میکروفونی است که می تواند گوشی هوشمندتان را کنترل کند همچنین می توانید قابلیت حذف نویز آن را غیر فعال کنید.


لنوو آیدیاپد یوگا 11 اس
Lenovo IdeaPad Yoga 11S

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
تنها چند لپ تاپ دوگانه هستند که هم در حالت کامپیوتر و هم در حالت تبلت عملکرد مناسبی دارند اما آیدیاپد با کیبرد و سنسورهای حساس به حرکتش طراحی هوشمندانه ای دارد. به راحتی نمایشگر لمسی 11.6 جابه جا شده و به یک تبلت هموار تبدیل می شود.


الیمپوس پن ایی- پی5
Olympus PEN E-P5

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

در زیر این ظاهر کهنه، این دوربین از سنسور میکرو بهره می برد که سرعت شاتر فوق سریع 1 به 8000 دارد که بسیار برای عکاسی کلوزآپ و محیط کم نور مناسب است.


اچ پی کروم بوک 11
HP Chromebook 11

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

این لپ تاپ که دارای برنامه های مبتنی بر کلود گوگل است با سخت افزاری عالی کمتر از سیصد دلار قیمت دارد. این نسل دوم قابل توجه کروم بوک ،از ظاهر یا عملکرد چیزی کم نگذاشته است، با نمایشگر 16 اینچی عریض واسپیکرهایی با قابلیت تنظیم دیجیتال در بدنه ای منیزیومی عرضه می شود این دستگاه با هرگوشی اندرویدی کار می کند.


موس فوق باریک لمسی لاجیتک
Logitech Ultrathin Touch Mouse

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این موس علاوه بر اینکه ارگونومیک و دارای سایز جیبی است، با اکثر لپ تاپ و تبلت های مهم سازگار است.


لنز قابل نصب روی موبایل سونی کیو ایکس 100
Sony Smartphone Attachable Lens-Style Camera (DSC-QX100)

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

این ابزار با همکاری لنز ساز مشهور آلمانی کارل زایس ساخته شده است. این لنز با اتصال وای فای به گوشی تان قابلیت یک دوربین شبه اس ال آر را به موبایل تان می افزاید. این لنز دارای سنسور، قابلیت 3.6 ایکس زوم دارد. این لنز عکس های کلوزآپ عالی می گیرد و در محیط کم نور عملکردی موثری دارد قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی دارد. این لنزها بهترین عملکرد رابا موبایل های اکسپریا سونی دارد اما کیس های خاصی هست که آن را به هر گوشی اندروید یا آیفونی متصل می کند.

منبع: bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی قابلیت ضد آب بودن گوشی Galaxy S5 سامسونگ
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:26 | بازدید : 265 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

بررسی قابلیت ضد آب بودن گوشی Galaxy S5 سامسونگ
بررسی‌های جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند و به همین دلیل نیز فاصله معرفی تا عرضه این گوشی را پر می‌کنند. جدیدترین بررسی در مورد این گوشی، این بار اما از کشور روسیه می‌آید که در آن سعی شده قابلیت ضدآب بودن این گوشی را مورد بررسی قرار دهد. اغلب بررسی‌ها شامل طراحی بدنه، عملکرد فنی، قدرت دوربین و... می‎شوند، اما یک تیم روسی سعی کرده متفاوت از بقیه عمل کند و به همین دلیل به سراغ بررسی قابلیت ضد آب بودن این گوشی رفته است.
همان‌طور که می‌دانید، گلکسی اس 5 موفق به اخذ مجوز IP67 شده که به معنای مقاومت این گوشی در مقابل رطوبت و گرد و غبار است.


در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

 

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

گوشی Galaxy S5 سامسونگ

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

گوشی Galaxy S5 سامسونگ

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

گوشی Galaxy S5 سامسونگ

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5


در انتها خاطرنشان می‌کنیم که مجوز IP67 در گلکسی اس 5 کاملا واقعی بوده و علی رغم اینکه سامسونگ چندان به این موضوع تمرکز ننموده و تنها به بیان ضد آب بودن آن بسنده کرده است، اما آزمایشات نشان می‌دهند که پاشیدن آب از جهات گوناگون و طرفین به سمت این گوشی هیچ گونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. همچنین می‌توان تا عمق 1 متری و به مدت نیم ساعت نیز با آن کار کرد.

پس، برچسب استاندارد IP67 به درستی بر روی این گوشی قرار گرفته و ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند. البته لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که استاندارد IP67 از سطح پایین‌تری در مقایسه با IP58 در اکسپریا Z2 برخوردار است.

منبع : bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ ATIVE SE مبتنی بر ویندوز
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:26 | بازدید : 121 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ ATIVE SE مبتنی بر ویندوز

تصویر لو رفته ای که می بینید گوشی هوشمند سامسونگ بنام ATIV SE (هورون) تحت ویندوز است که تحت اپراتور ورایزون قرار است در امریکا عرضه شود.

ماه گذشته این گوشی مجوزهای لازم را از FCC گرفت و مطابق تصویر یک گوشی واقعی و شیک به نظر می رسد.(منظور اینکه این عکس فتوشاپ نیست)

آنچه می بینید نسخه به روز شده ATIVE S است که دکمه خانه منقش به آیکون ویندوز است و از طراحی سری گلکسی اس 4 نیز در ساخت این گوشی کمک گرفته شده است.

گوشی مجهز به ویندوز فون 8.1 بوده و باید بعد از عرضه این نسخه توسط مایکروسافت راهی بازار شود اما ورایزون تاریخ دقیق را مشخص نکرده است.

اتصالات نسل چهارم شبکه موبایل  LTE، صفحه 5 اینچی،دوربین 13 مگاپیکسلی و نمایشگر 1080 از ویژگی های این گوشی است که می بینید.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ

اخبار تکنولوژی - خبر آنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلت ارزان‌قیمت و مبتنی بر ۴G LTE از Nvidia معرفی شد
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:25 | بازدید : 51 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تبلت ارزان‌قیمت و مبتنی بر ۴G LTE از Nvidia معرفی شد
شرکت Nvidia به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع تبلت معرفی کرده است. این تبلت جدید با مدل Tegra Note 7 به بازار معرفی شده است که مبتنی بر ۴G LTE و سیستم‌عامل آندروید است.

 

تبلت,تبلت Tegra Note 7,تبلت ارزان‌قیمت

 

این محصول از مودم i500 4G LTE شرکت Nvidia بهره می‌برد که امکان اتصال به اینترنت با سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
درست به همین دلیل هم این محصول برای آن‌دسته از کاربرانی که تمایل دارند همیشه با استفاده از تبلتشان به اینترنت متصل باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این تبلت تا ۴۰ درصد نسبت به تبلت‌های قبلی شرکت Nvidia کوچک‌تر است و از نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد.

 

تبلت,تبلت Tegra Note 7,تبلت ارزان‌قیمت

 

این محصول جدید گویا مبتنی بر پردازنده چهار هسته‌ایTegra 4 این شرکت بوده و از صفحه نمایش هفت اینچی LCD از نوع IPS هم بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.این تبلت در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت طراحی شده است و از یک اسلات کارت حافظه برای ارتقای حافظه هم بهره می‌برد.

 

تبلت جدیدTegra Note 7 دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در جلو بوده و مجهز به یک پورت microHDMI و یک قلم اختصاصی هم بهره می‌برد. شرکت Nvidia اعلام کرده است که این تبلت جدیدش را از فصل دوم سال‌جاری میلادی و با قیمت پایه ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان قیمتی ارزان و مناسب برای چنین تبلتی محسوب شده و می‌تواند رقابتی جدی در بازار ایجاد کند.
منبع: donya-e-eqtesad.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان all one و آدرس all-one.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 199
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 908
:: بازدید سال : 1393
:: بازدید کلی : 37043